úterý 8. března 2016

Časuji můj čas...



...včera... 
Sama doma... 
...přenáším obrázky na textil...


...dnes nával, 
až jsem měla strach, že se krmítko utrhne..
(budu muset, asi vyvěsit upozornění, jakou má nosnost:-)!)


...zítra, zase Sama doma
  budu si užívat, pro změnu pohlazení křídly motýlů.
 Chcete vědět i vědět, jak to dělají? 
Stačí se podívat na ukázku techniky Ebru v 12: 30 h na ČT 1
 pod vedením zkušené lektorky
 Šárky Duran!


... že byl, je a bude krásný čas!
Také vám to tak někdy "časuje" na jedničku, i když třeba
 jen na 3 dny?
Já to považuji v dnešní době za úspěch:-)



Váš 

Lezarts,
snad ve správném čase:-)

9 komentářů:

  1. Reni nádherné fotky!Ležím si tu s pěknou chřipkou a tvůj příspěvek mě tak hezky pohladil.Pa,Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Renátko moc krásné a velmi zajímavé obrázky!To krmítko nemá chybu,to já nikdy mít nebudu kvůli kocourům.....Tak si to užívej,pa Dája

    OdpovědětVymazat
  3. Všude plno sněhu - jen u nás né - škoda, taky mám ještě spoustu krmiva ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Renatko, krásné látky a tvoje krmítko mne učarovalo - je vidět, že je oblíbené, hojně navštěvované - umíš ptáčkům připravit vybrané láhůdky :-)
    Iva

    OdpovědětVymazat
  5. To je zase krásy - skutečně dokonale využitý čas.
    Renatko, moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Renatko..to je moc pěkné tvoření na textil.A krmítko tak to je neskutečná krása..a vůbec se nedivím,že tam máte nával,musí jim moc u Vás chutnat.Divím se,že se ptáčci v takovém množství snesou.To ti moji přiletí dva a hned se perou .Ale je mezi nimi nepsaný zákon,že upřednostňují mláďátka...pokud tam je jakékoliv mládě,tak ho nechají v klidu zobat.
    U Vás musí být potěšení ten šrumec sledovat.
    Přeji pěkný den.Anna.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Renatko, termín jsem si zapsala a moc ráda se přijedu podívat.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Věru:
    doufám, že už jste fit a užili si svátky v pohodě!

    Dajo:
    ...třeba jednou nebudou kocouři:-)

    IvoG:
    tady sníh byl vždy jen max 48 hod, naštěstí.
    Budu naše ptactvo posílat k tobě, u nás už je vše zkrmeno:-)

    Ivo:
    vařit opeřencům mě baví, je to rychlé:-)))
    Těším se, že se potkáme!!!

    Helo:
    škoda, že je toho času tak málo:-)!

    Anno:
    občas se mezi těmi opeřenci také najdou mrzouti, ale vždy se vše rychle urovná:-)
    Teď, už mi za odměnu krásně zpívají!
    Na brzkou:-)

    OdpovědětVymazat
  9. lezarts-renata
    Would you be willing to sell the Truzzle you described in your post of Tuesday, 25 October 2011 for 100€? I have a PayPal account and would be willing to pay for shipping.
    I have several Truzzles but none are as attractive as yours. (welyons49@msn.com)
    Byl bys ochotný prodat truzzle ty popsaných ve vaší post v úterý 25. října 2011 na 100 EUR? Mám PayPal účet a by byl ochoten zaplatit pro plavbu. (lyons.w@att.net)
    Mám několik truzzles ale žádná není tak atraktivní jako tvoje.
    Bill Lyons, USA
    (English to Czech using http://translation.babylon.com/)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.